Odwiedzamy Antonius Caviar! Integracja i edukacja zespołu Thelikatesy Kultura Smaku
Podróżujemy

W Thelikatesy Kultura Smaku cenimy nie tylko wysokiej jakości produkty, ale również bliską współpracę z dostawcami. 14 maja nasze Thelikatesy były nieczynne. Cały zespół wybrał się na inspirującą wycieczkę do gospodarstwa rybackiego w okolicach Olsztyna, gdzie odwiedziliśmy firmę Antonius Caviar - czołowego producenta kawioru.

antonius-integracja

W sercu hodowli jesiotrów

Naszą wizytę rozpoczęliśmy od zwiedzania malowniczych terenów gospodarstwa rybackiego. Podziwialiśmy otaczającą nas przyrodę i dary natury. Monika Janeczek Marketing & Sales Assistant z Antonius – zabrała nas na wyjątkową wycieczkę po hodowli jesiotrów. Mieliśmy okazję zobaczyć różne odmiany tych niezwykłych ryb – zarówno te mniejsze, jak i te imponujących rozmiarów. Poznaliśmy cały proces hodowli, od narybku aż po dorosłe jesiotry z których pozyskiwany jest ekskluzywny kawior Antonius, który kupicie w Thelikatesach. Niesamowite jest to jak ogromną mają wiedzę na temat jesiotrów i produkcji kawioru.

Wnikliwa prezentacja i degustacja

Po fascynującej wycieczce, zostaliśmy zaproszeni na chwilę odpoczynku przy kawie i słodkościach. W tej przyjemnej atmosferze obejrzeliśmy prezentację o firmie Antonius, poznając historię marki oraz tajniki produkcji kawioru. Artykuł na temat kawioru możecie przeczytać na naszej stronie.

Kolejnym punktem programu była degustacja. Antonius zadbał o nasze podniebienia, serwując różne rodzaje wędzonych ryb oraz oczywiście kawior. Towarzyszył temu szampan, który specjalnie przywieźliśmy z Gdyni, co dodało wydarzeniu jeszcze bardziej ekskluzywnego charakteru. Degustacja była prawdziwą ucztą smaków, która pozwoliła nam lepiej zrozumieć, dlaczego kawior Antonius jest tak wyjątkowy.

odpowiedź na pytanie: czym jeść kawior?

Poznanie sztuki otwierania kawioru

Podczas naszej wizyty dowiedzieliśmy się również, jak prawidłowo otwierać puszkę z kawiorem. Wymaga delikatności i precyzji, aby nie uszkodzić delikatnych ziaren kawioru. Najlepiej używać specjalnego klucza do otwierania puszek, który zapewnia, że kawior pozostaje w idealnym stanie. Sama degustacja kawioru to wyjątkowy rytuał. Należy umieścić małą porcję na grzbiecie dłoni, pomiędzy palcem wskazującym a kciukiem. Dać chwilę ziarenkom na wydobycie pełni smaku, dzięki cieple skóry.  Czas na skosztowanie kawioru i zachwycanie się jego smakiem. Kawior najlepiej jeść przy użyciu łyżeczek z materiałów innych niż metal, takich jak perłowa macica, kość słoniowa czy złoto. Metal może zmieniać smak kawioru, dlatego tak ważne jest używanie odpowiednich sztućców.

Integracja zespołu z edukacją

Nasze wyjazdy służą nie tylko zdobywaniu wiedzy o produktach, które oferujemy w Thelikatesach. To także doskonała okazja do integracji naszego zespołu. Wspólne odkrywanie tajników produkcji kawioru, wspólna degustacja i wymiana wrażeń sprawiają, że stajemy się bardziej zgrani i zdeterminowani, by dostarczać Wam, naszym klientom, najlepsze produkty na rynku.

Kawior Antonius dostępny w Thelikatesach

Cieszymy się, że możemy zaoferować kawior marki Antonius w naszych Thelikatesach. Każdy, kto ceni luksusowe doznania smakowe, znajdzie u nas coś wyjątkowego. Po tej wizycie jesteśmy jeszcze bardziej przekonani o wysokiej jakości kawioru Antonius i z dumą polecamy go wszystkim miłośnikom wykwintnych smaków.

Dziękujemy firmie Antonius Caviar za gościnność i inspirujące spotkanie. Jesteśmy pewni, że nasza współpraca będzie owocna i przyniesie wiele radości naszym klientom.

Zobacz inne artykuły:

Podróżujemy
Nasz produkt znamy osobiście! Odwiedzamy Niwę i Kwaśne Jabłko

Sardynia – prostota, jakość i tradycja

Smakujemy
Czym gelato różni się od klasycznych lodów