Sukces THELikatesów w Nowym Orłowie, które po niespełna dwóch miesiącach działalności, mają już duże grono stałych klientów zmusił twórców tego konceptu do wprowadzenia zmian. Nalegali na to też – i to od dłuższego czasu – sami bywalcy THELikatesów. Okazało się, że Farma Smaków, traktowana tylko jako sklep, to już za mało. Dlatego właśnie pojawia się nowy, dużo szerszy i bardziej powszechny koncept – Kultura Smaku.
To już nie tylko THELikatesy z najwyższej jakości towarem. To wręcz filozofia życia, która składa się z kilku elementów.
Kultura Smaku to przede wszystkim dbałość o produkty, jakie kupujemy dla siebie i dla naszych bliskich. Chodzi przede wszystkim o niezwykle bogatą ofertę polskich producentów. Chcemy ich wspierać i pokazać ich najwyższą jakość, którą przewyższają popularnych na naszym rynku zagranicznych odpowiedników.
Joanna Glinka, menadżer Kultury Smaku
Jak podkreślają twórcy nowego konceptu, chodzi o sprawdzonych, regionalnych dostawców, dla których wytwarzanie żywności nie jest sposobem na szybki biznes, ale – można śmiało powiedzieć – prawdziwą sztuką. Tradycje w hodowli zwierząt przekazywane z pokolenia na pokolenie, ekologiczne, lokalne uprawy, gdzie nie stosuje się chemii, czy w końcu liczące wiele dziesiątek lat przepisy, w oparciu o które przygotowywane są ostateczne produkty – to tylko niektóre podstawy, jakimi kierują się twórcy Kultury Smaku.
- Do tego bio kosmetyki i środki czystości, które stają się coraz popularniejsze – dodaje Joanna Glinka. - Świadomość absurdu sytuacji, w której dbamy o jakość żywności, ale w tym samym czasie otaczamy się w naszym domu chemią jest coraz większa. Na szczęście powoli zmienia się nasze myślenie, że im więcej sztucznych składników w danym płynie tym szybciej zadziała i będzie skuteczniejszy.
Jak zapewniają twórcy konceptu, Kultura Smaku to tylko te najlepsze, sprawdzone kosmetyki i środki czystości, które rzeczywiście opierają się na ekologicznych produktach, a do tego są skuteczne.
- Bardzo ważna jest też dla nas filozofia zero waste. Kierujemy się nią wybierając dostawców, planując zaopatrzenie, przygotowując opakowania – mówi Joanna Glinka. - Dopiero te wszystkie elementy składają się na cały koncept Kultura Smaku. Chcemy po prostu zainspirować do nowego spojrzenia na nasze życie.
W nowym koncepcie nie zmieni się jedno – Kultura Smaku opierać się będzie na działających THELikatesach. To właśnie w Nowym Orłowie będzie można znaleźć nową, bogatszą i certyfikowaną ofertę. Pierwsze produkty sygnowane specjalnym logiem Kultura Smaku pojawią się już niebawem.